Načítám...
Reklamace zboží a odstoupení od smlouvy ze stra...
  Zpět na úvod

I. Reklamace zboží

V případě nutnosti reklamace, můžete využít těchto kontaktů (prosíme zákazníky, aby nás předem kontaktovali a informovali, děkujeme).

Intya Group s.r.o.
Mobilní telefon: 773 273 233 (k dispozici po-pá, 8.30 - 17 hod.)
Email: servis@zastresime.cz

Pro urychlení komunikace a rychlejší vyřízení vaší reklamace si prosím připravte následující informace: 

  1. Druh a typ zboží, které chcete reklamovat.
  2. Přesný popis závady.
  3. Číslo objednávky nebo jméno zákazníka, na kterého se zboží objednávalo.
  4. Doklad (faktura).

 

II. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího

Kupující má právo objednávku stornovat kdykoli před jejím potvrzením a bez udání důvodu. Dle zákona 89/2012 Sb. v platném znění má Kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Zboží pak musí být vráceno Kupujícím (na jeho náklady) na adresu Prodávajícího.

Pokud se rozhodnete odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu v zákonné lhůtě, kontaktujte nás na našem telefonním čísle: 773 273 233 nebo emailu: servis@zastresime.cz. Poskytneme Vám asistenci, aby Vaše odstoupení proběhlo v pořádku.

V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o částku nutnou k navrácení do původního a kompletního stavu.

Pokud je zboží kompletní a nepoškozené, firmy vrací cenu zboží + dopravného (celková cena včetně dopravy při uzavření kupní smlouvy) na bankovní účet kupujícího (po předchozí domluvě).